Naše společnost věnujeme velkou pozornost zpracování osobních údajů a jejich ochraně. Touto cestou bychom Vás chtěli informovat, jaké osobní údaje shromažďujeme, uchováváme a zpracováváme dle Nařízení GDPR Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné Nařízení GDPR o ochraně osobních údajů) známé pod zkratkou GDPR (dále jen „Nařízení GDPR“). Nařízení GDPR nabylo účinnosti dne 25.5.2018.
Na základě poskytovaných služeb našim klientům zpracováváme různé druhy informací, které lze rozdělit do jednotlivých kategorií:
Druh zpracovávaných údajů:
Identifikační údaje (titul, jméno, příjmení, pracovní zařazení)
Kontaktní údaje (telefonní číslo, e-mail)
Údaje o poskytnutých službách (administrativní služby, podpůrné činnosti pro podnikání, kancelářské práce)
Údaje zahrnuté v komunikaci (mail, poptávkový formulář)
Na webových stránkách v kapitole kontaktů mají klienti možnost prostřednictvím poptávkového formuláře vznést své požadavky, přání, názory a dotazy. Za tímto účelem jsou zpracovány identifikační údaje (viz. druh zpracovaných údajů). Pro zpracování osobních údajů je klientovi vystaven konkrétní souhlas s tímto zpracováním (viz. poptávkový formulář), tento souhlas je dobrovolný a kdykoliv je možné jej odvolat odesláním na firemní mail info@asistentky24.cz.
Za účelem navazování a prohlubování obchodních vztahů a kontaktů s klienty (zasílání pozdravů, newsletterů, pozvánek, dárků) může dojít ke zpracování osobních nebo kontaktních údajů těchto klientů či oprávněných a kontaktních osob. Poskytnutí osobních údajů není zákonnou ani smluvní povinností a tyto údaje jsou zpracovány jen na základně zájmů naší společnosti.
Co se týká osobních údajů, tak ty jsou sdíleny pouze s důvěryhodnými partnery (zpracovatelé) dle právních předpisů a na základě příslušných smluv. Jedná se především o spolupráci s partnery, kteří nám napomáhají zefektivňovat naše služby a vzájemnou komunikaci s klienty (převážně služby v oblasti IT, zpracování webu, facebook apod).
Osobní údaje jsou rovněž sdíleny s fyzickými a právnickými osobami, státními orgány a institucemi v případě, že přístup k těmto informacím je nezbytný za účelem:
vykonavatelné žádosti státní správy
uplatnění smluvních podmínek a prošetření jejich porušení
řešení zpronevěry, podvodů, bezpečnosti
ochrana před poškozením majetku, práv
Správce se zavazuje, uchovávat osobní údaje po dobu nezbytně nutnou. Nejdéle po období 3 let.
Osobní údaje budou zpracovány strojově prostřednictvím počítačů a počítačových programů a v písemné podobě.
Práva subjektu osobních údajů
Jako klient – fyzická osoba, zaměstnanec, statutární zástupce, kontaktní nebo pověřená osoba má právo rozhodovat o způsobu nakládání se svými osobními údaji. Nařízení přiznávají subjektům zejména tato práva:
Domníváte-li se, že Vaše osobní údaje jsou zpracovány v rozporu s Nařízením, máte právo podat stížnost na některý z příslušných dozorových orgánů. V České republice je to Úřad pro ochranu osobních údajů www.uoou.cz, tel: 420 234 665 111. Pro uplatnění práv a v případě jakýkoliv dotazů se prosím obracejte na info@asistentky24.cz.
V rámci zkvalitňování služeb našim zákazníkům a zajištění plné funkcionality našich webových stránek dochází ke sběru a evidování určitých údajů a dalších informací.
Společnost Asistentky 24 s.r.o. jako provozovatel webových stránek http://www.asistentky24.cz/ prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu s platnými zákonnými ustanoveními v oblasti ochrany osobních údajů (poptávkový formulář).
Plánování je ohromně praktická věc, která vás posune vpřed. Plánování jako takové patří mezi klíčové úspěchy. Cíle bez plánů jsou jen p...
Přejete si Vánoce bez starostí? Pak příště využijte naše služby skrze nákupy a inspiraci dárků. Nyní už máme kapacitu plnou, ale od nov...
Máme tu první soutěž! Diář je neodmyslitelnou součástí asistentek i nově se blížícího roku. 3 výherci získají nádherný diář značky Doll...
Sepsaly jsme pro vás nejčastější otázky, které dostáváme od našich klientů. Každý klient je jiný, proto i nabízené služby a požadavky s...
Naše portfolio je rozsáhlé a k naší práci patří také evidence a zakládání smluv. Zkontrolujeme pojistné smlouvy a pohlídáme jejich aktu...
Kde nás najdete? Sídlíme v Uherském Hradišti na Hradební ulici, ale své sítě máme po celé České republice. Jsme k zastihnutí od 7:30 do...
Prokrastinace je chorobné odkládání a plnění našich povinností. Jedná se především o psychicky náročné a nepříjemné úkoly, které přesou...
Začíná se už hodně ochlazovat a s podzimem přichází únava. Cítíte, že potřebujete dovolenou? Je libo moře nebo hory? Nebo jen vyrážíte ...
Nově nabízíme i copywriterské služby! Nevíte si rady se slovy a blikající kurzor vám nahání hrůzu? Pomocnou ruku vám nabídneme i zde. P...